Szerződéskötés, rendelés leadása

Az AkváriumPlus / KisállatPlus Webáruházban (továbbiakban Áruház) rendelést adhat le minden természetes vagy jogi személy (továbbiakban Ügyfél). A rendeléshez előzetes regisztráció nem szükséges.

Rendelés leadásával az Ügyfél szerződést köt az Áruházzal, egyúttal elfogadja, hogy az Ügyfeleknek szóló tájékoztatásokat elolvasta, és tudomásul vette.  A rendelés leadása nem jelent automatikusan kötelezettséget sem az Ügyfél, sem az Áruház felé.

A szerződéskötés elektronikus úton történik, magyar vagy angol nyelven (az Ügyfél által előzetesen kiválasztott opció szerint). A szerződést (leadott rendelést) az Áruház adminisztrálja, és tárolja. A szerződés tárolása határozatlan ideig történik, azt az Áruház a tárolás ideje alatt bármikor vissza tudja keresni. A szerződés nem utal semmilyen magatartási kódexre.

Rendelés leadása után az Áruház automatikusan e-mailes üzenetet küld a rendelési adatok részletezésével; ez az üzenet csak a rendelés leadásának tényét igazolja, nem jelenti a rendelés Áruház által történő elfogadását. A leadott rendelést az Áruház 1-2 munkanapon belül adminisztrálja, és az Ügyfél által megadott adatok alapján visszaigazolja e-mailes üzenet formájában. Szükség esetén az Áruház további tájékoztató információkat küld az Ügyfél számára, ill. változtatásokat javasol a helyzettől függően.

Az Áruház fenntartja a jogot, hogy szükség esetén ésszerű technikai, vagy más jellegű módosításokat alkalmazzon, akár a rendelés leadása után. A változtatásokról minden esetben egyeztet az Áruház az Ügyféllel, és csak kölcsönös megegyezés után tesz további lépéseket a rendelés teljesítésére.

Felhívások:
- Az Ügyfél szabadon változtathat szállítási és számlázási adatain. Ugyanakkor az Ügyfél felelőssége az adatok pontos kitöltése! A hibásan kitöltött adatok miatt bekövetkező fennakadásokért, hibákért az Áruház nem vállal felelősséget.
- Rendelés leadása után az Ügyfélnek meg kell várnia az Áruház személyre szóló visszaigazolását. Az automatikus rendszerüzenet nem minősül a rendelés Áruház által történő elfogadásának, azt a személyre szóló visszaigazolás erősíti meg.
- Az Ügyfélnek nem szabad elvégeznie semmilyen tranzakciót (pl. előre fizetés, vagy előlegfizetés), amíg az Áruház személyre szólóan nem szólítja fel rá.
- A más úton (pl. e-mailes üzenet formájában) leadott rendelések egyedi megállapodásnak számítanak, így nem vonatkoznak rájuk a fentiekben, ill. más pontokban részletezett Általános feltételek.


Sütik használatát engedélyezem

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletek megtekintése.