Teljesítés

A rendelés teljesítésének időtartama elsősorban az aktuális készleten múlik. Az Áruházon található termékek döntő többsége készletről kapható. Normál esetben egy rendelés teljesítése a személyre szóló visszaigazolást követő 2-5 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben Ügyfél banki utalással előre fizeti ki rendelése ellenértékét, úgy a teljesítési időtartam a befizetés megtörténtétől számít.

Raktáron épp nem lévő, vagy kizárólag rendelésre beszállított termékek esetében a várható teljesítési időtartam, valamint a teljesítéssel kapcsolatos egyéb részletek általában feltüntetésre kerülnek az adott termék adatlapján, továbbá az Áruház minden ilyen esetben külön egyezteti ezen információkat az Ügyféllel.

A teljesítési időtartamot több külső tényező befolyásolhatja, amiért az Áruház nem tud felelősséget vállalni, azonban minden ilyen esetben értesíti az Ügyfelet az esetleges változásokról.

Hibás rendelés teljesítés korrigálása:
Amennyiben a rendelés teljesítésében történt hiba (pl. sérült, hiányos, vagy nem megfelelő termék) korrigálást az Ügyfél e-mailes üzenet, vagy telefonos egyeztetés útján kérheti az Áruháztól. A korrigálásnak több módja lehetséges:
- A nem megfelelő termék cseréje megbeszélés szerint (pl. cserecsomag küldésével, személyes lebonyolítással, stb.).
- A nem megfelelő, de használható termék megtartása az Ügyfél által, és megállapodás szerinti kompenzáció (pl. speciális árengedmény, visszatérítés) biztosítása az Áruház által.
- Az Ügyfélt jogosan megillető, a szerződéstől történő utólagos elállás gyakorlása.


Sütik használatát engedélyezem

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletek megtekintése.