Adatkezeléssel kapcsolatos információk

Begyűjtött információk
Az AkváriumPlus és KisállatPlus weboldalak (továbbiakban Weboldalak) egyes oldalainak látogatásakor olyan általános információkat gyűjtünk, amelyek a látogatót nem azonosítják személyesen. Ezek az anonim adatok az egyes oldalak látogatottságának felmérésére szolgálnak.
A látogatónak lehetősége van regisztráció nélkül rendelést leadni a Weboldalakon. Ebben az esetben a Weboldalak a következő adatokat kérik megadni: e-mail cím, vezeték- és keresztnév, születési dátum, szállítási és számlázási címek, legalább egy telefonszám.
A Weboldalak bizonyos szolgáltatásai regisztrációhoz kötöttek. A regisztráció során az alábbi személyes adatok megadását kérjük: vezeték és keresztnév, e-mail cím, születési dátum. A szolgáltatásaink igénybevételéhez a regisztrációt követő időszakban szükséges megadni: számlázási és szállítási cím, legalább egy telefonszám, ha számlázás cégnévre vagy egyéni vállalkozó nevére van kérve, akkor adószám.

Adatkezelés, adatvédelem
A Weboldalak kizárólag az üzemeltetéshez szükséges célokra használja a begyűjtött általános és személyes adatokat. Az adatok felhasználása a következő elvek szerint történik:
- Az általános, anonim adatok kizárólag a Weboldalak adminisztrációs felületén érhetők el, az információk egyének szerint nem azonosítható módon kerülnek feldolgozásra és kifejezetten statisztikai célokat szolgálnak. A statisztikai adatok elemzése segítséget nyújt a weboldalak tökéletesítéséhez és fejlesztéséhez.
- A regisztráció, vagy regisztráció nélküli rendelésleadás esetén megadott adatok kizárólag a Weboldalakon leadott megrendelések teljesítését, azok megerősítését, nyomon követését szolgálják. A vásárló szállítással kapcsolatos adatait és telefonszámát a Weboldalak üzemeltetője átadja a rendelést teljesítő, vele szerződésben álló szállító cégnek, amely ezen adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően bizalmasan kezelik azokat, betartva az összes vonatkozó törvényi előírást.
- A Weboldalak üzemeltetője a hatályos jogi követelményeknek megfelelően biztosítja az adatok megfelelő biztonságát - mind a hálózati kommunikáció (online adatkezelés), mind az adatok tárolása, őrzése (offline adatkezelés) során. Az adatokhoz minden esetben kizárólag az illetékes munkatársak férhetnek hozzá.

Korrigálás
Ha az Ügyfél a regisztráció során hibás adatokat adott meg, a következő lehetőségek adottak a korrigálásra:
- Hibásan megadott e-mail cím: ebben az esetben az Ügyfél nem kapja meg a különböző e-mailes rendszerüzenetet, hírleveleket a Weboldalaktól (javasolt ellenőrizni a SPAM mappa tartalmát is, mert oda is kerülhetnek az üzenetek). Ha regisztrációkor hibásan lett megadva az e-mail cím, az a bejelentkezést, és a jelszó emlékeztető kérését is gátolja. Ebben az esetben az Ügyfél e-mailes üzenetküldés, vagy telefonos egyeztetés alapján kérheti a Weboldalak üzemeltetőjétől a hibás adat korrigálását. Bejelentkezés után az ügyfél maga is módosíthatja e-mail címét a Személyes afatok menüpontban.
- Hibásan megadott, vagy elfelejtett jelszó: ebben az esetben az Ügyfél a Weboldalak beépített jelszó emlékeztető funkcióját alkalmazhatja. Amennyiben ez nem segít megoldani a problémát, az Ügyfél e-mailes üzenet, vagy telefonos egyeztetés formájában kérheti a Weboldalak üzemeltetőjének segítségét.

Adatok korrigálása sikeres regisztráció után
Az Ügyfél személyes, valamint szállítási és számlázási adatait bármikor módosíthatja. A rendszer lehetőséget biztosít a személyes adatok, e-mail cím, és jelszó manuális megváltoztatására. Szállítási és számlázási címeket az Ügyfél bármikor hozzáadhat vagy törölhet felhasználói fiókjából, a felvitt adatokat pedig bármikor módosíthatja.

Leadott rendelés korrigálása
Leadott rendelés módosítására is lehetőség van, amennyiben a Vállalkozás még nem kezdte el annak teljesítését. Ügyfél kérheti a rendelésben foglalt személyes adatok, szállítási/számlázási címek, szállítási és fizetési módok, vagy akár a megrendelt termékek listájának, mennyiségének módosítását. Korrigálási kérést telefonon vagy e-mailen adhat le az Ügyfél, mely kéréseket a Weboldalak üzemeltetője saját adminisztrációs felületén tud elvégezni. A módosítások végeztével az Üzemeltető egyeztet az Ügyféllel a változtatások megfelelőségéről.

A Vállalkozás nem vállal felelősséget az Ügyfél által hibásan megadott adatok miatt bekövetkező hibákért, beleértve a hibás címadatok megadása miatt a házhoz szállítás folyamatát érintő problémákat - késés, csomag elvesztése, csomagsérülés. Amennyiben a Vállalkozást egyértelműen az Ügyfél által megadott hibás adatok miatt éri kár, fenntartja a jogot kártérítés követelésére.


Sütik használatát engedélyezem

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletek megtekintése.